Recipe for happiness



Everybody needs a carrot to go one step beyond

Doesn't matter if you eat it or not. As long as the eyes are focused on the carrot, you may go one step forward. And that's always enough!

This is a blog, about all the small pleasures in life.. and the greatest of all; Food!

Interesting recipes from Greece and all over the world, amazing deco ideas, inspiring art, fabulous trends, cute handmade stuff, dreamy destinations, a clever line, a funny thought...

Anything that makes me go... wow! and makes me smile, can be... my carrot.

After all, happiness is a piece of cake!
A carrot cake!

Take a bite!

Wednesday, May 23, 2012

The moving project! Μετακόμισης συνέχεια...










































Φίλοι μου αγαπημένοι, δεν προλαβαίνω ούτε τα βασικά να σας γράψω. Σε λίγες ώρες όμως θα επιστρέψω σπίτι και όλο και κάτι θα καταφέρω να μοιραστώ μαζί σας! Μέχρι τότε, εγώ μαζεύω κούτες, πακετάρω, σχεδιάζω, διαλέγω χρώματα, κοιτάω το πορτοφόλι μου και με πιάνει πονοκέφαλος, τρώω λίγη απο την τούρτα του γάμου που περίσσεψε, προσπαθώ να αποφασίσω για κουρτίνες και ψάχνω ευκαιρίες για καναπέδες κλπ... Όλα αυτά μέσα στην κρίση. Αν τα καταφέρω, θα σας πω πως συνέβη. Μέχρι τότε, σας φιλώ και σας υπόσχομαι να είμαι άμεσα μαζί σας, με πολύ περισσότερα!

Locomotion. Remember the song? I am moving. And that's a huge project. That's why i am on the run.
I promise you that within the next few hours, i'll be back, to share some inspiration with you! xxx!

5 comments:

  1. Καλή δύναμη για όλα!!!
    Φιλάκια

    ReplyDelete
  2. Καλή μετακόμιση και καλό κουράγιο!!
    Μόνο μην αγχώνεσαι υπερβολικά!!

    ReplyDelete
  3. Σε σκέφτηκα νωρίτερα.. Φέρνω στο μυαλό μου εικόνες από το blog σου και μου φτιάχνει η διάθεση... Έτσι αναζήτησα μια νέα ανάρτησή σου... Και θυμήθηκα... Και σκέφτηκα ότι μάλλον είσαι σε διαδικασία μετακόμισης... Με το καλό κοριτσάκι και πρόσεχε.. Τις κούτες δεν τις στηρίζουμε στην κοιλιά ..! Με το καλό στο νέο σας σπίτι και με το καλό ο ερχομός του αγγέλου σας... Βενετία.

    ReplyDelete
  4. Το άφησα τελικά το σχόλιο; Με το καλό κοριτσάκι...

    ReplyDelete
  5. Καλή δύναμη και καλή συνέχεια Κατερίνα μου!
    Φιλιά!

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails